Monday, March 16, 2009

need your opinion post

Hei hei lume lume soro lume Benny is back!!:))
multumesc mult acelui "cineva" pt comment..dar din pacate e pe blogul vechi, si nu mai tin minte parola- de bengoasa ce sunt, logic:))
Bah te joci? ce frumos e afara, e vreme de parc, da nu mai pot de somn, azi dimi am ajuns de la caracal ..am ajuns cu fetele. norocul meu ca s-au indurat sa ma ia.
cine stie, cunoaste!:)
multumesc!

acum ascult..Muse- Feeling good..te joci?

N am dormit de cateva zile da baui o cafea foarte tare, eu si cafelele avem un mod de abordare destul de ciudat si misterios.

Am o suparare in suflet pe moment..am o mare dilema..vineri aflu..
-principii+ compromis +bani + rautate + cantari + prieteni=..vineri!

Trebuie sa ma duc in parc..nu stiu cum dar..trebuie..mi-e dor de el..de copaci, de vata aia pe bat.

ma culc in sfarsit..adio lume, adio TU!

No comments: