Wednesday, March 18, 2009

telenovele

Vere m-am tot gandit ..sa scriu de telenovele, sa nu scriu, pana la urma mi se rupe de ce credeti.
Sunt 2 telenovele pe care le-am iubit. si uite vere 2 din ele au reinceput , te joci?:)) sa mor eu le-as mai vedea de ina 10 ori dc ar mai fi:)
1) inger salbatic - incepe..:))) n-o sa am timp, parca vad..dc e in weekend, macar dimineata..:)
2) clona ..nu stiu cum..da treb sa mi fac timp..deja a inceput..
E bine ca e noaptea, nu de alta dar NOAPTEA am cel mai mult timp:)))))))))))))))))))
Trecem peste..

Acum astept pizza, pt ca am o mare lene de a ma duce la bucatarie sa mi fac un ou in tigaie, pt ca deh..dc ai o mare bat in fund, stai in pat ca o mare vaca, de ce sa te chinui?

ps. mi-e foame...

Stii ce as manca? visez la un pilaf..cu carnica...tataie imi facea cand eram mica..
ma enervez ca mamaie nu-mi mai face pilaf...mi-e dor..
As da un pilaf pe 3 hamburgeri de la mc, plus maioneza care face totul..:)

12:42, vanessa paradis- joe le taxi, miercuri,

No comments: