Friday, March 20, 2009

iar plecari..

Daca ar fi dupa mine, viata ar fi mult , mult mai simpla..
Ar fi toata ziua soare, ar sta catelul in casa, mama n-ar mai lucra, ar sta pe banii mei, n-as mai fuma pall mall de la mama, n-as mai manca la mc de fita sau de comoditate, n-as mai canta unuele piese de kkt.
M-am saturat sa ma pliez pe oameni, m-am saturat sa fiu ok cu toti, pt ca asa e frumos..sau logic..
Daca ar fi dupa mine, as canta doar in craiova, daca ar fi dupa mine..
Daca ar fi dupa mine as manca baclavale all day ca o vaca ce sunt , de altfel:)
Daca ar fi dupa mine acum as dormi, nu as face bagajul pt caracalul din....
Daca ar fi dupa mine as cumpara in pana mea baterii pt aparatul de foto sa mai fc poze la copaci si cer, dc ar fi dupa mine as fi mai ordonata, daca ar fi dupa mine, as face multee...

Duminica cant la da vinci IN SFARSIT, in foc!!!
Ce kkt am zis ca ma duc sapatamana trecuta si uite tot cu caracalul m-am scos, in foc, mi-e foame.

Toata ziua am petrecut o stand in pat, apoi a venit si alexutu..
Si logic ca n am versurile gata pt eu STAND CA O VACA in pat, nu m-am ocupat de ele, acum pe ultima suta de metrii....acum AM TREN LA 6...e 5 si n am bagajul facut, e funny nu?:))

nici nu am mancat, nu m-am imbracat, de dus nu mai vb, LENEA E DUSMANUL DRACU'

am pelcat, serios vorbind..

TE IUBESC MULT!

Pun pariu ca nu stii la cine ma refer..ah? sunt doua obtiuni..S si R...unul din voi.. Habar n-aveti voi....

No comments: