Wednesday, March 4, 2009

nestea

Niciodata n-am fost buna la franceza..mi-ar placea sa stiu limba asta, franceza e atat de melodioasa, atat de frumoasa..de ce n-am vrut sa invat?
si puteam vere si germana, in foc, am in familie profesoara de germana , da m-a durut tocmai in fund!!
am in foc niste piese in franceza de-a dreptul minunateeee da sunt cuvinte pe care pur si simplu nu le pot intelege..da simt eu ca e ceva frumos in cantec..
italiana nu mi place..spre norocul meu..dar cand baga Romina Power cu Al Bano...pe moment am impresia ca mi place italiana..da vere...da sharazan...e ..the most..fucking..precious...

"Fericirea e cerul senin..intr o zi cand ai hotarat sa alergi pe camp..fericirea e cand frunzele cad la un picnic in parc..Fericire e atunci cand iti amintesti ce fericit esti atunci cand iubesti! "


DANDY WARHOLS- Sleep , 12:58, miercuri,

No comments: