Tuesday, March 24, 2009

weekend uri pierdute..

Da vere acum am realizat ..
Eu n-o s-o mai vad pe ramo sau pe clau in weekend uri..pana cand am sa demisionez din caracal....
sau de Pasti....daca AM LIBER, desi parca vad ca sefu fiind arab, n-o sa mi mai dea liber atunci..
---Oricum no me interesa, sarbatorile le fac acasa!!! clar!!!--
Vinerea mare o petrec cu Ramo CLAR. uitandu-ne la Titanic.

Acum ascult Deep Purple - Soldier of fortunes..o am pe repeat..de ceva timp..

In foc, bagai VONDA SHEPPARD - walk away renee...ma linisteste piesa asta..o bag in momente dificile ..Da acum e unul din ele..Constientizez ca m-am facut mare oarecum..am inceput sa i dau lu' mama bani pt facturi, nu mai am weekend uri si eu TINEAM mult la ele..Pe Ramo si pe Cau nu le mai vad...Minunat!!!

De maine iar incep cantarile..SUNA DE PARCA MI S-A LUAT NU? :)) bah nu stiu ce se intampla..sincer..IUBESC CE FAC..cant..dar..ma deprim cand ma gandesc ca n-o sa fie maine oameni in top bike sau joi in bellona..si parca vad ca iar am sa cant singura...RECUNOSC AM PRIETENI CU MINE. dar ai o stare mai buna cand sunt oameni care te asculta...
Novak imi zicea azi.." ba nu conteaza, ca n au mai fost oameni in da vinci cand ai cantat tu, ai luat banii? atunci?"

VERE nu ..eu vreau sa cant pt CINEVA..sa transmit cuiva ce fac atunci..Duminica era meciul cu craiova, ok am inteles, la 11 s-a terminat, apoi a venit madalin, a cantat si el pana la 12 juma..Si pula dana canta pt pulea :))

Dar ma bucura ENORM ca au ramas prietenii...ei au ramas langa mine!!!
A si faza funny :) eu pe la vreo...1 juma..nu cantasem de mult timp,STIIND ca mai am de cnatat inca 10 piese....barmanu' a bagat muzica ...la modul...PT CINE CANTI VERE?

Maine am sa fiu singura...cuc...si dc mai cant pt motociclistii mei care pelaca FOARTE repede ...o sa mi dau palme..sincer!

Joi macar vine mama lu alexutu , poate vine si mami meu, SPER, mai vin prieteni, asta e o parte buna ...dar maine....ouff...

Mi-e foame, imi face mamaie ceva bun, mai incolo ma ia alexutu cu mami lui in oras la un suc..

1)ps. Sper sa mi instaleze novak maine windousu ma-sii ca nu mi mai mere si calcu bine..

2)PS. cand ascult vonda ma gandesc la casa si curtea lu' ramo.....

No comments: